fredag 15 januari 2016

Shopping

Igår var vi till hobby hall för att vi skulle köpa gardiner. Vi konstaterade att de var lättare att fara till butiken och kika än att beställa hem och betala 7 euro extra. Haha, och med deras super rea! Absolut ;)

Vi köpte en badrumsmatta+hallmatta i samma design (+en extra matta på köpet, alltså tre mattor = paketpris). Sen köpte vi en blå fluff matta, en jääääätte stor till vardagsrummet! Sen köpte jag en tröja åt mig. Vi hittade också två olika gardiner till köket så vi hittade det som vi sökte efter. Haha
Före efter (övre raden) och (nedre raden) efter före
Före och efter

Älskar lägenheten, den är så mysig. Vi möblerade även om till hur vi hade det första dagarna vi bodde där. Det är mycket öppnare nu efter ommöbleringen och vi har mer yta att röra oss på. 

Och med alla nya saker så känns det som en ny lägenhet, haha.
Jag är glad över att vi inte stressköpt någonting till lägenheten utan köpt vartefter. Som nu, vi sparade en massa pengar på att vänta på rean och då har vi fått fina kvalite saker vi kan ta med oss till nästa lägenhet/hus.

Min fina man <3 
Han har problem med huvudvärk/hö.sidig. Så han har tagit en massa blodprover och vi borde få veta på torsdag vad det kan vara. De misstänker medicinering/nerverna men de är osäkra. Jag hoppas det inte är någonting allvarligt. Usch, obehagligt. Jobbigt när han har ont från tidigare och man känner sig hjälplös och nu det här! Hoppas verkligen de hittar felet och att det är lätt åtgärdat.

Min nerv har också startat igen med alla väderväxlingar de senaste dagarna -15,-5,-11 usch.. Nätterna är jobbiga och smärtkramperna blir bara oftare och oftare. Jag hoppas det slutar snart. Är på natttur 1/3 nu och det tar ont som fan... Men försöker ta de lugnt, vila hemma ta värkmedicin och försöka.. Ja.. Hoppas på de bästa! Men känselstörningarna är mer påtagliga och de känns som hundra nålar. Fyfan. Uschusschusch


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar