tisdag 8 mars 2016

Pöhh sjukskriven i vanlig ordning

Nu tänker jag klaga, dag 27 med kraftig värk. När det äntligen börjar ge med sig och värken är på väg mot det bättre hållet. NEJ då, börjar Norspan ge kraftiga biverkningar med kraftiga illamående attacker och det kliar, kliar och KLIAR som fan överallt. SÅ nu måst jag vänta tills imorgon innan jag får reda på om sjukskrivning fortsätter, om vi ska sänka dosen - men då får jag superont igen. Eller byta hela behandlingen. Det beskedet fick jag just från skötaren, SUGIT!!!

Haha jenny ville att jag skulle blogga menjag har ingenting positivt att skriva nu. Haha, så jag sätter upp bilder ist från den senaste veckan😫
Fick en ros på stan, kvinnodagen till ära.
 Vi har försökt aktivera oss under dagarna för att få lite struktur om dagarna haha.
It takes two to wear a poncho, haha

Vi bakade bröd igår
Mindfullnessat en massa
Var med Adam och testade på game ready och testade då en kylbehandling. Det fungerade inte på mig, men lite skillnad blev de för Adam(som också testa).
Var ut på en ispromenad förra veckan
Adam har fyllt år och vi har ätit kaka
På alla hjärtans dag så åt vi choklad doppade jordgubbar
Adam lagade pizza en gång, jäklars godaste pizzan ever!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar